Sinterklaasvoorstelling Warenar

Vandaag zijn de groepen 1, 2, 3 en 4 naar de Sinterklaasvoorstelling van Stichting Kruidnoot in de Warenaar geweest. De voorstelling heette: Sinterklaas en het winter-wollen-wanten-weer. De pieten hadden ontdekt dat Sinterklaas -behalve voor het vieren van zijn verjaardag, ook ieder jaar naar Nederland afreist om te genieten van het winter-wollen-wanten-weer.
Om de Sint in Spanje te kunnen laten nagenieten van de winterse knusheid, hadden de pieten een sneeuwpop gemaakt die ze mee wilden nemen naar Spanje. Helaas, bleek dat één van de pieten kiespijn had en er verscheen vervolgens een tandarts op het toneel om deze piet van de kiespijn af te helpen. Maar deze tandarts had middeltjes die tandbederf en kiespijn veroorzaakten en dit middeltje sprenkelde zij over het snoepgoed! Hoe het verhaal afliep, dat mag u thuis aan uw zoon of dochter vragen. De kinderen waren erg enthousiast en hebben genoten. Na de voorstelling mochten de kinderen nog met Sint en zijn Pieten op de foto en kregen zij een heerlijk zakje snoep.