Centr. voor jeugd en gezin

jeugd en gezinVoortaan kunt u met al uw vragen over opvoeding en opgroeien terecht bij het Centrum Jeugd en Gezin Wassenaar. Het CJG geeft kosteloos advies over het opgroeien en opvoeden van kinderen in alle leeftijden. Als het nodig is helpt het CJG bij het zoeken naar mensen of instanties die u en uw kind(eren) verder kunnen helpen.Ā Ieder kind speelt, leert en groeit! Ouders proberen dit zo goed mogelijk te begeleiden. Soms hebben zij echter vragen of lopen zij ergens tegenaan.

Op de site van Centrum voor jeugd en gezin is informatie te vinden over opgroeien en opvoeden van kinderen en jongeren in elke ontwikkelingsfase. Kijk eens rond op de site naar de paginaā€™s die op uw kind van toepassing zijn.

HetĀ CJG Wassenaar vindt u op : www.cjgwassenaar.nl