Koningsspelen

Lianne van NieuwkoopAlgemeen

Wat een fantastische dag hebben wij vandaag gehad! We vierden met elkaar de elfde editie van de Koningsspelen en begonnen deze dag met het nummer “Ziggzagg!” op het voetbalveld van Blauw Zwart. Er waren drie verschillende onderdelen waar de kinderen in beweging kwamen. Alle groepen speelden oud-Hollandse spellen en kregen daarnaast twee clinics. De kleuters kregen een dans- en yoga clinic, de groepen 3, 4 en 5 kregen een intensieve handbal- en taekwondo clinic en de groepen 6, 7 en 8 volgden vol enthousiasme een honkbal- en voetbalclinic.

Na deze sportieve ochtend gingen we met alle groepen weer naar school. Iedere groep vulde de middag op zijn of haar eigen wijze in. Er werden spelletjes gespeeld, er werd buiten gespeeld en zelfs de afscheidsmusical van groep 8 werd al geoefend. We sloten de dag af met een heerlijk ijsje, gesponsord door Albert Heijn Wassenaar. Wij willen graag alle hulpouders, Taekwondo Koryo Den Haag, Handbalvereniging Olympia, DanSwing, Voetbalvereniging Blauw Zwart, Kinderyoga Eigenwijs, SV Wassenaar en Albert Heijn Wassenaar bedanken. Mede dankzij deze hulp en/of bijdrage was deze dag een succes!

Wij wensen iedereen een hele fijne vakantie en we zien u en de kinderen graag maandag 8 mei weer!