Borrelavond

Lianne van NieuwkoopAlgemeen

Het schooljaar is bijna afgelopen en dan is het tijd om terug te blikken op het afgelopen jaar. Wat was het weer een prachtig schooljaar, waarin werken en leren werd afgewisseld met de nodige ontspanning en vertier! Bij beide hebben wij de enthousiaste hulp mogen krijgen van heel veel ouders. Overblijf begeleiden, meelopen naar het zwembad, poffertjes bakken, helpen bij het maken van kerststukjes, verkeerslessen begeleiden, luizenpluizen en nog veel en véél meer! Wij zijn ontzettend blij en dankbaar dat deze ouders zich zo hebben willen inzetten voor ons en onze kinderen.

Afgelopen vrijdag hebben wij tijdens de borrelavond deze ouders daarom uitgebreid in het zonnetje gezet. Onder het genot van een hapje en een drankje, speelden we een quiz. Er werden eerder die week voor de camera verschillende vragen gesteld aan de kinderen van onze school en zij mochten antwoord geven op deze vragen. Tijdens de borrelavond mochten de ouders raden wat de kinderen zouden antwoorden. Veel antwoorden van de kinderen waren verrassend, eerlijk, spontaan en soms vertederend. Met elkaar hebben we heel wat gelachen. Tot slot hebben we onze dank nogmaals laten blijken en de ouders toegezongen.

Wij hopen dat de ouders onze waardering tijdens deze avond gevoeld hebben en met hetzelfde prettige gevoel op de avond terugkijken als wij.