Bonidag!

Op 5 juni vierden de kinderen op de St. Bonifaciusschool het Bonifeest. Zoals ieder jaar wordt op deze dag Sint Bonifacius herdacht en feest gevierd.

De dag werd gestart met het hijsen van de schoolvlag. Voor Pim uit groep 1-2, die op deze dag jarig was, was het dubbel feest en daarom mocht hij helpen met het hijsen. Uit volle borst zongen we met elkaar ons schoollied.

In de klassen leerden de kinderen wie Sint Bonifacius was en waarom onze school naar hem vernoemd is. Traditiegetrouw werd er bingo gespeeld, waar ieder kind een prijsje in de wacht sleepte. Dankzij sponsoring van de Albert Heijn en de inzet van de oudercommissie, kon er ook heerlijk gesmikkeld worden van vers gebakken poffertjes.

‘s Middags stond er feestelijk programma klaar. De kleuters hebben zich vermaakt met diverse spelletjes, zoals: eendjes vangen, estafette en nog veel meer. Groep 3 en 4 hebben de hele middag geklommen en geklauterd in het Monkeybos bij Meijendel. De groepen 5 tot en met 8 hebben een spetterende middag gehad in het Sterrenbad.

Moe maar voldaan kijken we terug op een hele geslaagde dag. Dank aan alle ouders die ons vandaag hebben geholpen!