Rommelpiet op school en de verdwenen ketting

Lianne van NieuwkoopAlgemeen

Wat was dat schrikken toen wij vanmorgen op school kwamen. De rommelpiet is vannacht bij ons op school geweest. Er lag een grote berg met speelgoed. Dobbelstenen, stiften, potloden, spellen, schriften… Alles lag door de klas heen. Bij sommige kinderen hadden de pieten zelfs een stukje in hun werkboek gemaakt! Gelukkig hebben alle kinderen goed geholpen met het opruimen.

Naast alle rommel is ook de ketting van de burgermeester verdwenen. We kunnen de ketting op school nergens vinden… We hebben daarom de hulp van de politie gevraagd. Op 5 december moet de ketting zeker terug zijn. Hopelijk helpt de politie ons goed en is de ketting op 5 december weer terecht! Op dit moment doet de politie een onderzoek in de school en worden ook de juffen en meesters verdacht van de verdwijning.

Benieuwd geworden naar wat zich afspeelt op de St. Bonifaciusschool? Klik dan hier!