Aanmelden

Vanaf 4 jaar is uw kind van harte welkom op onze school. We raden u echter aan uw kind bijtijds aan te melden omdat de kans bestaat dat de groep vol zit. Voor een kennismakingsbezoek kunt u telefonisch een afspraak maken met de locatiedirecteur, dhr. Pjotr van der Marel.

Indien gewenst doen wij u onze schoolgids toekomen of bekijkt u ter oriëntatie de schoolgids voorafgaand op de website. Tijdens de kennismaking kunnen wij wat dieper op de aanpak en de werkwijze van ons onderwijs ingaan, we kunnen u de school laten zien, uw vragen beantwoorden en u kunt de sfeer van onze school proeven.

Na het bezoek ontvangt u een aanmeldingsformulier. Na aanmelding ontvangt u een schriftelijke bevestiging. Hierin informeren wij u of uw kind direct kan starten of op de wachtlijst zal worden geplaatst.

De Wassenaarse basisscholen hebben gezamenlijke afspraken gemaakt t.a.v. plaatsing van leerlingen op Wassenaarse basisscholen. U kunt hier deze afspraken lezen.